mandag den 15. november 2010

op i mors seng...og besøg hos dyrlægen

i dag tog jeg mod til mig og hoppede stille op i ors fodende mens hun sov....jeg lå helt stille, men mor blev helt forskrækket da hun vågnede, for det er allerførste gang jeg har vovet det, har slet ikke villet derop...
men det var nu råhyggeligt at kravle op og blive nusset, og da mor stod op krøb jeg helt op for at mærke hendes varme plads...uhmmm

men ellers har jeg tilbragt det meste af dagenude på slagbænken i udestuen, hvor solen varmede himmelsk
se lige hvor hyggeligt....
dagen endte ellers ikke særlig sjovt, for mor ville have mig til dyrlæge fordi jeg hoster og hoster uden der kommer noget op ( hårbolde )  så dyrlægen mener jeg har indvoldsorm/spoleorm, som jeg skal have nogle trælse piller for at blive af med....men det var nu hyggeligt at få en køretur....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar