tirsdag den 23. november 2010

hos dyrlægen igen

så har jeg igen været hos dyrlægen for at få dem til at finde ud af hvorfor jeg bliver ved med at hoste.
først mente de at det var indvoldsorm og jeg fik nogle modbydelige piller-
da det ikke hjalp vidste de ikke hvad de skulle gøre, men sendte mig hjem med kattemalt !!!
men det var mor bestemt ikke tilfreds med, og da weekenden gik med mange grimme hosteanfald, hvor jeg altså blev så skrækkelig forskrækket..jeg kunne næsten ikke få luft...
så endelig gik de med til at bedøve mig og undersøge mig grundigt:
jeg har en grim betændelse  på begge sider af tungeroden med masser af ildelugtende puds i svælget til følge..
så nu er jeg på antibiotika og håber det virker hurtigt hurtigt, eller endnu hurtigere...så jeg atter kan blive mit gamle glade jeg...
mor har nemlig lovet mig en storesøster når jeg er rigtig rask igen....det bliver dejligt med en søster at spejle mig i....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar